About Me

My photo
I was born and raised in Offenbach/Germany and emigrated to the beautiful country of Ireland in August 2000 where I lived until August 2010. I have now moved to the United Kingdom and live in Cannock/Staffordshire

Sunday, September 26, 2010

September 2010 II - 37 Jahre spaeter ...



Junge 6 Jahre alt: "Mama, wenn ich gross bin gehe ich nach England!"

Mutter: "Was willst du denn da? Da regnet;s doch nur!"

ENDE DES GESPRAECHES

Nun, 37 Jahre nach diesem Gespraech bin ich tatsaechlich in England!

Im Moment versuche ich mich hier zu etablieren und mehrere Talksn wurden gegeben und Workshops stehen an.

Langsam wird es kaelter und ich freue mich schon auf meinen ersten Herbst in England


"Heart and space" Healing Centre in Birmingham, 18.09.2010


The Cottage Healing Centre in Tamworth, Staffordshire, England


Talk in Tamworth, September 19. 2010

No comments: